mengapa engkau berubah di saat aku mencintaimu...
jika pernah aku melukai hatimu..
maafkan lah aku..
tertutup sudah pintu hatimu buat diriku.
buat selamanya..
adakah ini keputusan terakhir yang amat kau inginkan..
dan adakah ini kali yang terakhir kita berjumpa..?
sekian lama bersama ku benar-benar tak ingin berpisah..
kerna sayang kan mu ku turut segala kemahuan ku..
aku cuba menahankan perasaan rindu ku ini..
walau bagaimana pun hatiku tetap sedih..
hati ini bagai di selimut salju..
dengan perlahan ia membeku..
dengan perlahan kau melangkah pergi..
rasa kini ku terbakar diri..
bila kau kata..
yang kau sayang padaku dulu..
hati gelora kesepian ku mula tiada..
tapi bila diri ini di tinggal pergi..
terus terang ku nyatakan..
sampai nya hatimu..
ku tahu yang kau tahu..
aku masih menyintaimu..
biarlah aku simpan rasa itu..

No comments:

Post a Comment