cerita kan pada semua tentang itu..tentang aku yang bodoh itu...mudah di tipu oleh kau bertahun-tahun lama nya..cerita kan pada semua..tentang perihal aku luar dan dalam..jaja,jual,khabar kn pada semua tentang aku..aku memang tempat kau cari bila kau sunyi..bila kau di selubungi masalah..aku memang balaci kau sejak dulu lagi..pergi jaja cerita perihal aku...pergi.......

kau cermin muka..cermin badan..cermin diri...perihal aku kau jaja..apa cantik sangat perihal kau..aku bodoh tapi aku tak tipu orang..aku tak aniaya orang, kawan...kau kalau cantik perihal..cantik akhlak...cantik segalanya..aku respect..aku diam..kau boleh pergi jaja perihal buruk aku..tapi perihal kau tak secantik mana...

terima kasih Tuhan..tunjuk aku siapa dia yang sebenar..aku pasrah..aku redha Tuhan atas semua nya...aku rela..aku redha jika nyawa dia Engkau cabut..supaya tiada siapa yang akan di tipu..tiada lagi dosa yang akan di catit di bahu kiri nya...

No comments:

Post a Comment