Dulu..
Aku pernah kecewa dalam cinta..sampai tak sanggup aku dilukakan lagi..aku serah segala cinta aku pada seseorang…sudah puas diratah cinta , sayang dan kasih aku…di buang aku seperti aku ini tak pernah singgah di hatinya..aku bukan sempurna untuk insan sepertinya…siapalah aku  gadis kecil yang tak punya apa…sekadar seorang pelajar nak dibandingkan dengan kekasih hatinya sekarang…megah dia punya kekasih seperti gadis itu…ahhhh….dah lama aku lupuskan cerita kita dari ingatan ku…tiada guna aku mengingati semua nya…kau hanya lah suatu yang pernah dalam hidup aku..
Kini..
Allah telah hadirkan sesorang yang cukup bermakna dalam hidup aku …dia tidak lah sempurna mana…dia bukan lah seperti lelaki yang di idam-idamkan wanita…tapi bagi ku…dia cukup bermakna dalam hidup ku…Anas bin Ibrahim…ya…insan ini telah mencuri hati aku…entah bagaimana wujud satu perasaan aneh dalam hati ku…dia telah mengetuk pintu hati ku dan menjumpai kunci hati ku yang pernah aku lempar jauh suatu masa dulu..dia cukup sabar dengan perangai ego ku…Tuhan terima kasih anugerahkan aku insan sepertinya..Tuhan , tolong panjang kan jodoh kami..aku sayang dia…tak sanggup aku kehilangan nya...b , aku sayang kau..kekasih hati , cinta mati….jangan pernah tinggal kan aku...

1 comment: